Kokokauden kokeen toimintaohje

Koekauden kestävät ajokokeet AJOK, KEAJ, BEAJ (20.8.2023-28.2.2024):

Kokeen järjestäjä: Pohjois-Karjalan Ajokoirayhdistys ry.

Osanottomaksu: 20 €.

Sähköinen ilmoittautuminen: https://koiratietokanta.fi/pitkakoe/index.php

Tili n:o: FI86 5770 0520 3912 66

Viesti: Koiran nimi + koko kauden koe

Maksukuitti on oltava mukana koiran koettelun alkaessa. Purkutilaisuudessa on koiranomistajan esitettävä koiran rekisteri- ja rokotustodistukset ja ylituomarin niin vaatiessa on koira otettava purkutilaisuuteen mukaan.

Pohjois-Karjalan kennelpiirin vastaanottavat ylituomarit kunnittain:

Kattelus Jari 0400-273503 Kitee
Kuivalainen Jani 050-3024987 Eno
Puustinen Ville 050-3790680 Joensuu
Tanninen Jarmo 0500-678891 Joensuu
Palkovuori Hannu 0400-193606 Kontiolahti
Pesonen Timo 050-5977786 Punkaharju
Rieppo Asta 050-5407037 Kontiolahti
Kärkkäinen Veijo 050-5282009 Nurmes

Kokeeseen ilmoittaudutaan sähköisesti : https://koiratietokanta.fi/pitkakoe/index.php
Puhelimitse varmistetaan ilmoitautuminen ylituomarille viimeistään koepäivää edeltävänä iltana klo 20:00 mennessä. Ilmoittautuessa ilmoitetaan koemaasto, koettelupäivä, sekä kaksi maastotuomaria, joista toisen on oltava ryhmätuomarikelpoinen. Ylituomari antaa ohjeet puhelimitse kokeen suorittamisesta, ryhmätuomari tarkastaa ennen kokeen alkua koiran osallistumisoikeuden (rokotukset, tunnistusmerkinnän, sekä osanottomaksun.) Koe ryhmällä on oltava 4 kpl voimassa olevia maastokortteja käytössä. Jos ilmoittautuminen tapahtuu niin myöhään, että kortteja ei ehdi postittaa tai noutoa järjestää niin koiran ohjaajan on ne hankittava omalla kustannuksellaan ennen kokeen alkua. Koe on suoritettava Pohjois-Karjalan kennelpiirin alueella.

KEAJ (20.8.2023-28.2.2024):

Kokeen järjestäjä: Pohjois-Karjalan Ajokoirayhdistys ry.

Osanottomaksu: 20 €.

Tili n:o: FI86 5770 0520 3912 66

Viesti: Koiran nimi + koko kauden koe

Pohjois-Karjalan kennelpiirin vastaanottavat ylituomarit kunnittain:

Jari Rajavuori 040-5369217 Kontiolahti

Jussi Keronen 050-3639115 Outokumpu

Kokeeseen ilmoittaudutaan arvosteluoikeuden omaavalle ylituomarille puhelimitse, viimeistään koepäivää edeltävänä iltana klo. 20:00 mennessä, ilmoittautuessa ilmoitetaan koemaasto, koettelupäivä, sekä kaksi maastotuomaria, joista toisen on oltava ryhmätuomarikelpoinen. Ylituomari antaa ohjeet puhelimitse kokeen suorittamisesta, ryhmätuomari tarkastaa ennen kokeen alkua koiran osallistumisoikeuden (rokotukset, tunnistusmerkinnän, sekä osanottomaksun). Koe ryhmällä on oltava 2 kpl voimassa olevia maastokortteja käytössä. Jos ilmoittautuminen tapahtuu niin myöhään, että kortteja ei ehdi postittaa tai noutoa järjestää niin koiran ohjaajan on ne hankittava omalla kustannuksellaan ennen kokeen alkua. Koe on suoritettava Pohjois-Karjalan kennelpiirin alueella.